torstai 13. helmikuuta 2014

Ikeaprojektia

Ihanan laiska vapaapäivä. Päivän aloitin ihan vain makaamalla vuoteessa kahvikupin kanssa katsellen tv:tä. On se kyllä aika mukava juttu, että on telkkari makuuhuoneessa. Aamulla Kristian tuli sanomaan, että kun herään on minun tarkistettava olohuoneen ja johtojen kunto. Hän huomasi, että kanin häkki oli jäänyt auki koko yöksi. En onneksi vielä ole löytänyt nakerrettuja huonekalun kulmia tai rikkinäisiä johtoja. Huh. Kai sitä oletti, että Kristian sulki häkin oven ja toisinpäin. Aina pitäisi itse varmistaa. Sama juttu kävi viime kesänä kun menimme vuorille (Kjerag) ja molemmat olettivat, että kyllä se toinen otti ne vuoristokengät autoon. Nehän tietysti olivat jääneet eteiseen ja palasimme kotiin pitkän päivän jälkeen jalat rakkuloilla. Heh.

Toissapäivänä kävimme Ikeassa ostamassa hyllyn vierashuoneeseemme. Kyseinen huone on ihan kauheassa kunnossa. Siellä ei ole tarpeeksi säilytystilaa, joten kaikki tavarat ovat sikin sokin. Minä olen raahanut Suomesta mukanani mm. scrapbook juttuja sekä kirjoja. Ne eivät mahdu mihinkään ja olen yrittänyt ylipuhua Kristianin Ikeaan, että saisimme vihdoin hankittua kunnon hyllyn. Toissapäivänä se sitten vihdoin tapahtui ja raahasimme Ikeasta kotiin ison hyllykön. En malta odottaa, että saamme kyseisen huoneen hyvään kuntoon. Minun täytyy ehkä maalata huoneen seinät ensin. Pitää jutella Kistianin kanssa kuinka suuri projekti se tulisi olemaan.

Huomenna on ystävänpäivä. Aion tehdä Kristianille joitain suloisia muffinsseja. En osaa vielä sanoa, että minkälaisia muffinsseja aion tehdä. Tavalliset suklaamuffinssit ovat hyviä, mutta liian normaaleja, joita voisin tehdä milloin vain. Olen ostanut pieniä sydän nonparelleja, joita ainakin aion käyttää kuorrutuksessa. Pitää googletella josko löytyisi joku söpö resepti netistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti