tiistai 21. tammikuuta 2014

Mukava talvi


Kävimme anopin kanssa kävelyllä pikkupakkasessa. Kiersimme noin tunnin lenkin ja sinä aikana sai kyllä kokea kuinka mukava keksintö pipo on. Tai olisi ollut. Kuinka paljon nautinnollisempi reissu olisi ollut jos sellaisen olisin vain mukaani ottanut. Ihan hyvin asiansa ajoi kyllä takin huppukin. Päälläni minulla oli norjalaista villaa. Devoldin tehtaanmyymälän tuliaisia. Voi miten mukavaa on, että täällä etelässä lämpötila on vain muutamisen minus astetta. Olen 23 vuotta viettänyt hyisiä talvia suomessa, joten tämä tuntuu kyllä mukavalta vaihtelulta. Kuvasta sen verran, että minun mielestäni se oli aivan onnistunut, mutta Kristian sanoi sen olevan aivan kauhea kuva minusta. Että en muka näytä yhtään itseltäni. Kuvakulma olisi ehkä voinut olla parempi, mutta selfiet on hieman hankalia jos ei halua niitä perus kännykkäpeilikuvia. Mutta ihanaa, että tässä parisuhteessa kaikki sanotaan suoraan. Siitä minä pidän!

2 kommenttia:

  1. Te ootte suloisia! Mun täytyy kyllä asettua sun puolelle tässä mielipideasiassa, Kristian on tällä kertaa hakoteillä. :D

    VastaaPoista
  2. Heheh, Kiitos Mia. Kerron Krisulle terveiset! ;)

    VastaaPoista