torstai 10. lokakuuta 2013

Torstaista höpöttelyä

Tekisi mieli muuttaa taas blogin ulkomuotoa. Pitää varmaan odottaa, että tietokone neroni tulee kotiin, että hän loihtisi minulle mieluisan tyylin. Blogger- ohjelmassa ei ole kovinkaan paljoa mieluisia vaihtoehtoja ellei osaa käyttää html-koodeja. Minulla on myöskin vimma päästä tekemään kaikki itse ja käyttää vain omia kuvia esimerkiksi taustakuvana. Helpointahan olisi valita joku bloggerin valmiista taustakuvavaihtoehdoista, mutta mieluiten käyttäisin ihan itse ottamaami kuvaa. 

Teimme eilen ruoaksi Pasta Carbonaaraa, josta tuli tosi hyvää. Kerrankin kyseinen pasta onnistui. Tein sen Liemessä- ruokablogin ohjeen mukaan ja aivan varmasti talletan ohjeen reseptivihkooni seuraavaa kertaa varten. Lisäsin ohjeeseen tosin hieman tuoretta ruohosipulia parvekkeelta ja tuoreen persiljan sijaan käytin kuivattua, kiitos kaupan niukan valikoiman. 

Linkki: Pasta Carbonara  

Olemme miettineet lähtevämme mökille ensi viikonloppuna. Minulla on ensi viikolla kaksi ylimääräistä vapaapäivää koulusta, jonka johdosta minulla siis yhteensä 5 päivää vapaata putkeen. Kristian kysyi kyseiset päivät töistään vapaaksi, joten mietimme josko lähtisimme hieman rentoutumaan vuorille. Kyseinen loma taitaa minun osaltani olla melkoisen paljon kielen pänttäämistä, sillä nyt selvisi norjan kielen A1 testin päivämäärä. Testi olisi 29.10. Parisen viikkoa siis aikaa kerrata kaikki oppimani.

Ihanaa uutta musiikkia tullut John Mayerilta sekä Michael Bublelta. Pääsee fiilistelemään kaunista lempimusiikkiani. Huomasin myös pitäväni Sannista. Kotimainen naisartisti, joka tekee hyvää musiikkia, jossa mielenkiintoiset sanat. Pidän muun muassa kappaleista "Jos mä oon oikee", "Me ei olla enää me" sekä "kiinni". Ah, kaunista!



1 kommentti:

  1. hei nyt nää kuvat ja banneri on ainakin mun läppärillä just oikeen kokoiset, jee :)

    VastaaPoista